::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #000000; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FCDFFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Alam Tingkatan Empat :)

Assalamualaikum . 
Hai :) Lama dah saya tak post . Almaklumlah, sejak masuk form 4 ni masa dekat internet terhad . Ingatkan masuk form 4 ni bolehlah honeymoon, rupanya idok -,- Setiap satu cikgu, mesti ada selepuk homework yang dibagi . Haha ! ~ Macam orang gila bila dapat homework tu .Hurr . Nak marah cikgu pun tak boleh . itu memang kerja dia . Dia dibagi gaji . Adoyaii . Melangoklah dopan kojo kau tuh maii ~ Tapi tak apa . Dekat kelas, saya dok depan sekali . Bangga au xD Niat asal sebab taknak tidur dalam kelas . Tu je . Tapi sekarang ni lain pulak jadinya . Aduhaii . Macam macam hal pulok . Saya rasa macam setiap benda atas meja saya dijadikan bahan model kat depan . Setiap kali cikgu angkat salah satu barang saya, saya akan tunduk . Itulah kelemahan saya . Tak suka barang ditayang kat depan . Hm . Dalam banyak-banyak ketidaksukaan, kat celah-celah tu mesti ada terselit kegembiraan . Dapat kawan baru yang sekepala . Siapa tak suka beb . 

Aliran akaun . Memang sejak form 1 saya minat aliran ni . Bila dapat je masuk kelas aliran ni, senyum sampai hujung dunia (aicewah xD) Alhamdulillah . Err, terasa macam banyak sangat pulak . Haha . lain kalilah sambung . Lenguh jugak tangan naip . Huhu . Assalamualaikum ;)

Sincerely,
Kuaci :)

No comments: