::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #000000; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FCDFFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Dari Saya : Maisarah Safiah Shariff :)


Assalamualaikum :)
      Lama dah saya tak update blog . Dari tadi dok bersin kena habuk dekat sini . Hachuum ! >< Ah *gosok hidungum! >< Grrr -,- Okay oka... Hachumm ! Arghhh !!! >:( *tutup hidung pakai penyepit*

      First of all, saya bahagia dekat dunia ni . Alhamdulillah . Sebab ada mak yang penyayang <3 Kakak yang baik :) Dan abang abang yang sewel XD Abah ? Abah saya hebat tapi Abah saya dah lama meninggal . Sejak umur setahun *taksilap* . Tanpa izin Allah, saya takkan ada dekat dunia ni . Tanpa mak and abah, saya takkan lahir di dunia ni . Tanpa adik beradik, saya takkan kenal erti bahagia . Mereka pelengkap hidup saya yang selama ni saya rasa serba serbi kekurangan . Orang yang tak reti bersyukur, macam tulah :') Allahuakbar . Allah Maha Besar, Maha Pemurah lagi Maha Penyayang . Saya terlalu alpa dengan kemodenan dunia sampai terlupa kematian dan kiamat yang akan tiba . Kejahilan terus menerus menebal dalam diri saya . Astaghfirullahal'azim :'(

      Second, saya sayang kawan kawan saya . Terutama, NUR HANISA . Dia kawan pertama yang saya kenal dan alhamdulillah, sampai sekarang kami berkawan rapat . Dia terlalu istimewa . Kalah istimewa balak xD Tak tau lah nak terangkan macam mana . Tapi tulah hakikatnya . Kita orang selalu lah jugak gaduh tapi tak pernah lama . Alaa, gaduh gaduh manja macam tu :D Saya sayang dia . Sangat sangat . Tolong jangan lukakan hati dia . 

      Third, kawan sampingan xD Just kidding . Ni jugak bestie bestie saya . Danish, Shahrul, Syafiq, Zulaikha, Fatimah, Syuhadah dan lain lain . maaf kalau tak sebut . Banyak naa :3 Kau kau kau kau kau kau dan kaaauuuuu yang lain, korang terbaik (Y) Terima kasih sebab jadi senyuman aku masa aku sedih, terima kasih sebab jadi tangan aku masa aku menangis, terima kasih sebab jadi perasaan yang sentiasa ada dekat hati aku ni . Bukan perasan kay . P E R A S A A N ! XD Aku doakan korang sentiasa ingat dekat aku dan sentiasa bahagia di samping orang orang tersayang :)

      Fourth, M U S Y T A R I C L U B ! Iloveyou guys :') Especially, Nabilahhh, Amnie, Udin (: Korang tak pernah henti buat aku ketawa . Walaupun menjengkelkan tapi tetap terbaik :D Aku akan rindu korang . Semua kawan kawan aku . Aku tak sangka dapat satu kelas dengan korang . H A P P E N I N G kayy ! S A N G A T ! Terimas :)

      Fifth , kakak kakak dan abang abang angkat saya . KAKMYRA , KAKAYKA SAFUAN , ABANGFIRDAUS (Y) Gembira bila dengan mereka semua . Diorang tempat saya mengadu perasaan . Gembira, Sedih . Saya cari mereka . Tapi tak taulah . Saya rindu diorang . Rindu sangat . Saya harap, relay saya dengan diorang kekal :')

      Sixth, Mr. A :) Thankyou gedik . Kemerengan kau buat aku selalu ketawa tiap malam . Aku suka dengar kau marah, "jangan degil! makan ubat!" "Tidur!" "Makan!" Aww . Kau sangat manis tapi aku ini pulak awek dawai besi . Tahniahlah aku ucapkan :D Papehal, hope kau dapat jalani hidup kau dengan lancar . Dan aku harap, kitakekal kayy . Kalaulah satu hari nanti aku dah takde, aku doakan kau dapat perempuan yang lagi baik dari aku . Aku ni tak adalah baik mana macam yang kau cakapkan tuu . Just budak biasa je . Childish :D Seronok text dengan kau, otp dengan kau, membangangkan kau . Itu semua satu kenangan yang takkan aku lupakan . Selagi hayat aku dikandung badan, selagi tu aku akan sayang kau . Mungkin tak sepenuhnya sebab aku kenalah simpan sikit untuk hati aku . Manalah tau kau buat onar pulak kennn . Kau jauh dari aku . Aku taknampak apa yang kau buat . Tapi tak apa . Jangan risau . Aku percaya kau, 70% :3 Last words , ILOVEYOU yayang ;)

      Maafkan saya kalau saya ni menjengkelkan, menyakitkan hati, gedik, kerek, bajet dsb . Saya ni cuma manusia biasa . Saya tak pernah lepas dari melakukan kesilapan . Saya tak sempurna . Kehadiran awak semua telah meyakinkan diri saya untuk teruskan hidup walau apa pun musibah yang datang . Terima kasih sangat sangat . Semoga awak semua sentiasa dibawah payung rahmat Allah SWT :') 

Sincerely,
Kuaci :)

No comments: