::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #000000; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FCDFFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Yayang Gedik Iloveyou ♥

Assalamualaikum :D
      Jijik tak baca tajuk entri tu ? Hahaha . Sangat XD Sorry ah guys . Takpat nak buat apa apa . Tajuk ni comel kott :D Haa . Nii .. Saja je buat post ni sebab handset dah takde untuk text, dia pulak tak selalu online . Rinduu wooo ~ :'( Gedik kenn :D Tau dah :P

      Nama dia mula dari huruf A . Takdapat nak bagitau nama penuh dia . Tapi nama dia sangat comel . Nama pertama, A . Nama last, Z :D Sukoo den haa . Kayy . Umur S A T U S E M B I L A N :) Tua ? Taklah . Takat 3 tahun je beb . Chill ah . Macam 30 tahun je gayanya :P Dia ni gila , sewel , mereng , semua dia . Tapi dia ni C A R I N G , P E N Y A Y A N G . Atotototo . Takboleh puji lebih lebih . nanti G E D I K dia melarat . Susah nak ubat -,- 

      
      Dia ni pelik . Macam mana tu ? Tak dapat nak cerita melalui kata kata . Cuma orang yang kenal dia je tau macam apa P E L I K yang saya katakan tuu . Dia ni nakal . Haha . Tapi comel . Dulu saya selalu cakap dekat sepupu yang saya takkan sayang dia betul betul . Tapi semua tu dah terkubur . Saya dah mula sayang dia . Mungkin belum sepenuhnya sayang saya kat dia tapi cukuplah . kalau bagi semua, boleh sasau kalau dia tinggalkan saya . Jadi saya simpan spare kat hati saya supaya senang nak ubat bila dia buat onar :D

      First time kenal dia dekat satu website ni --> http://o4uchats.blogspot.com/ Haa . Sinilah . Kitorang kenal . Bengong tolobeh dia kat sini . First first dah kena makii :D Dia ni best (Y) Friendly . Lalang . Semua lah . Huahua *hope dia takbaca XD* Nickname dia <a.....siapro> dan saya punya nickname <kuaci> . Sweet kan nama kuaci ? Haha . Tahu dah tuu . Takpayah puji lebih lebih :D *kayy gedik -,-*

      
      Dia orang P E R A K . Jauh kan dengan R E M B A U :/ Biar jauh dimata asal dekat dihati . Haha . Alahaii . Kurang idea lah . Taktaudah nak taip apa lagii . Lagipun, saya memang takpat nak cerita lebih lebih . Takut hati pulak terseksa :D Tu jelah kot . Babaii . Assalamualaikum ;)

Sincerely, 

Kuaci :)

No comments: