::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #000000; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FCDFFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Aku takkan pernah benci kau, sayang

Assalamualaikum ;)
      Sorry . Tak ada kena mengena actually . Haha . Tibatiba teringat dekat ex . Pergh . Menyentap habis dengan dia -,- Habis habisan . Rasa nak tembak dia pakai semua senjata yang diorang pakai untuk perang kat Lahad Datu . Hm . 

"Kau yang pertama aku jumpa dan kau yang terakhir dekat hati aku ni . Aku selalu rindu kau . Tu je yang aku nak kau tahu . Takbanyak kan ? Maafkan aku atas semua kesalahan aku . Terima kasih sebab pernah mencintai aku, buat aku ketawa, buat aku bahagia walaupun tu semua untuk sementara . Terima kasih banyak banyak . Aku tak pernah rasa sebahagia tu . Aku akan tetap simpan semua kenangan kita sama sama ."
"Kalau tu yang kau nak, aku akan pergi dari hidup kau . Aku harap, segala kemarahan yang kau simpan dekat aku selama ni dah pun kau luahkan . Aku takkan lagi text kau, takkan pernah call kau, takkan buat apa yang kau tak suka. Anyway, nak bagitau yang aku dah berhenti merokok . Terima kasih sebab jadi pendorong aku selama ni . Aku selalu ingat nasihat kau . Lagi satu . Aku nak kau ingat satu ni . Satu ni je . Aku takkan pernah benci kau, sayang . Takkan pernah . Assalamualaikum *pergi*"

      Ya Allah Ya Tuhanku . Pedih bila ingat . Ayat ayat dia sangat tak boleh blah ~ Setiap kali saya call, awek dia jawab . SETIAP KALI kayy! Pastu bila jumpa, dia kata tu bukan awek dia dan dia takpernah ada awek lain lepas saya . Habis perempuan tu apa ? Operator ? =.= Pecah kepala kau kangg . Adeehh . Aptb laa . Dia kata tu adik dia . Cano nak cayo . Gila apa adik dia sedangkan dia dok pakai number tu . Burr -,-  Tolonglah jangan seksa hati ni haa . 

      Amat tersentap bila suara dia keras cakap 'Takkan pernah' . Okayh . Takboleh dah nak post pepanjang . mau jugak banjir T_T 

Assalamualaikum ~

BY : KUACI :')




No comments: