::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #000000; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FCDFFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

2012 In Memories :')

Assalamualaikum

      Hm. Dari tajuk tu pun dah boleh agak apa yang saya nak ceritakan. Semua tentang kenangan yang memang langsung takdapat dilupakan. Terutama bulan JANUARI. 27 HARIBULAN :'( Astaghfirullahal'azim. Sangat tak sangka. Orang yang saya sayang selama 3tahun. 3 TAHUN! Pergi tinggalkan saya. Pada mulanya memang susah nak terima. Ya Allah Ya Tuhanku. Perit. Hati macam dah lunyai. Dah takde pape tinggal. Airmata gugur macamtu je. Sakit sangat. Time tu memang rasa macam dah takde chance nak hidup. Seharian terperap dalam bilik, Ratap pemergian dia sampai bengkak mata, sembab sume tu laa. Memang tak tahan pedih dia. Tapi bila ada orang bagi semangat, ingatkan saya pada Allah, baru saya sedar yang ajal maut semua kat tangan Allah. Abang A pergi atas kehendak Allah. Tu semua takdir. Hm. Keh. Tutup story ni. Mata dah panas, airmata dah berjurai =.=


      Kita cerita yang happy pulak. SYAFIQ RIDHUAN! Haha. Macam tak percaya yang saya boleh rapat dengan dia sedangkan masa first nampak, memang macam alien. Segala benda asing. Tapi bila satu hari tu dia menyampuk gila saya dengan Danish. Start dari tu, kitorang rapat. Sampaikan masa PMR pums keluar sama sama. Masa ada gap untuk paper kedua, kitorang keluar makan, solat. Haha. Sampai ada orang jelez xD Vudush. Sehari sebelum cuti, kitorang spend time sama sama. Saya bawak kek, nak sambut birthday kitorang ==> ( Saya [Maisarah], Hanisa, Fatimah, Danish, Syafiq, Alep ) I mean, birthday kitorang semua gabung dalam satu hari tu. Ohsem gilaa :D 


      Lepas habis menyantap kek, pudding, lepak sebelah kiosk. Main pancut-pancut air pakai botol. Haha. Main kejar-kejar. Semua kuyup time tu. Memang takboleh lupa. Alep pums masa tu ada lagi. Hm. 


29 DISEMBER 2012

      Hangout dengan Hanisa, Syafiq kat Term. Sambut birthday saya katanya. Tapi dah lepas 2 hari dah pums xD Takpelah. Diorang buat yang terbaik. Haha. Best gila haritu. Taktau pums yang kakak Syafiq ada sekali. Kitorang berlima jalan sama-sama. Pergi kat pusat hiburan. Kakak Syafiq and Syafiq main game. Boyf Kakak Syafiq, Hanisa and saya karaoke. haha. Lagu lama semua. Gila jiwang ah. Tapi layan habis. Sementara tunggu movie nak start. Tengok wayang cerita KAHWIN LIMA. Haha. Dalam panggung wayang tu, memang Syafiq kena teruk ngan kitorang. Dok bash dia dalam situ. Gila ah. Haha. Bila habis movie tu, dan dan tu ramai yang nak terkencing -___________- aptb. Masing masing berlari ke toilet xD. Semua tu cuma tinggal kenangan. Taktau sama ada tahun ni dapat cpta kenangan tu lagi or tak. 

      Takpelaa. Walaupun dah ada yang pindah sekolah, especially to Alep and Syafiq, tapi moga persahabatan ni tak pernah putus. Terlalu banyak memori bersama.

Keh ah. Mata dah rabak -______-

Assalamualaikum
# KUACI :')
      

No comments: