::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #000000; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FCDFFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Cibet -.+

Assalamualaikum ~

      Cibet? Menyampah maksudnya. Aku cukup menyampah dengan jantan ni. Selayaknya kau dipijak berjemaah la syaitooonn ~ Eeee! Menyampah gila la aku dengan kauu. Mulut kau tu, aku taktau laa apa kau makan. Sentiasa nak mengeluarkan ayat manis. Jijik bodoh! Kau sesuka hati kau mainkan hati perempuan. Aku, akak angkat aku. Sekarang kau kena balik right? PADAN MUKA KAU! Sesuai ~ 

      Aku dok usha status fb kau. Semua pasal putus cinta. Best kan? Sekarang kau rasa balik apa yang aku, akak aku rasa. Nak sangat permainkan perempuan, now kau sendiri kena main. Terbaik ah poit! Aku rasa perempuan yang mainkan kau tu memang patut dapat award sebab jatuhkan kau. Tau pun kau rasa marah, sedih. Masa kau game aku sampai aku sakit bagai, kau tak fikir semua tu?!

      Selama beberapa bulan kau buat aku jatuh cinta dengan kau then kau cakap 'ayat manis sekadar untuk menghilangkan bosan. p/s taknak bercinta' memang bodoh sejuta kali dekat kau la jantan! Kau kalau ada kat depan mata aku, memang aku tikam kau bertubi tubi. Aku memang dah taktahan dengan perangai kau!

      Pastu mesej 'kalau la benda ni tak jadi, mesti kita bahagia kan?' PUIHH! Jijik sial! Aku takrasa kau patut hidup! Kalau kau hidup pun, aku takrasa kau patut dapat kesenangan untuk game life orang. Orang macam kau patut disuap bom then biar meletup. Menyusahkan orang. 

     Bila perempuan tu game kau, kau salahkan perempuan tu pulak. Kau patut maki diri kau sendiri.. Sedarla diri sikit.  Menyakitkan hati betul la kau ni. 

p/s : aku memang suka tambah dosa aku yang dah bertimbun ni >.<

By : WL ~

      

No comments: