::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #000000; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FCDFFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Just one last time :")

Assalamualaikum :)

      Aku suka gaduh dengan dia. Gaduh gila gila gaduh. Maki sana sini. Sebab apa? Sebab aku tau nanti bila lama lama nanti dia cari aku balik :3 Sebab bosan. Nak ajak text xD Ahahahaha. Nak tau contoh macam mana? Err, gaduh kami agak kasar. Jadi tak sesuai untuk jadi bacaan umum :* Well, dalam gaduh gaduh, aku faham erti rindu :) Aku rindu nak gaduh dengan dia kalau dia takde. 

      Semalam berdebat pasal panggilan. Aku seronok gaduh dengan dia. Seronok sampai aku tersenyum, tergelak sorang2 dalam kereta :3 Dia adorable laa bila gaduh :) 

      Aku taktau kenapa harini 9 September 2013, genap 6 bulan kitorang couple, aku rasa macam lain. Sayu je. Aku taknak kehilangan dia lagi. Cukupla dulu, 2 minggu aku dengan Mr. S, aku selalu ingat kat Lilo. Last2 aku jujur kat S yg aku still sayang Lilo. Nasib la S boleh terima sebab memang masa tu aku sayang dia gila gila. Sampaikan 2 minggu tu aku tak miss sehari pun untuk menangis. 

      Time tu, aku cuba macam macam cara untuk lupakan Lilo. Tapi memang takboleh. Aku terlalu sayangkan dia. Kitorang getback ~ GETBACK! Memang itu yang aku nak time tu. Tu je yg aku harap. 

      Banyak na pasal dolu dolu ~ Ni aku story pasal tadi. Aku boleh menangis baca semua benda yg aku dengan dia text. Cukupla aku sakit bila hilang dia. Cukuplaaa ~ Aku taklarat dah. Hm. Aku taktau kenapa tadi aku bagi je apa dia mintak. Kalau dulu, dia mintak kiss, memang aku tak bagi. Tapi tadi dia mintak kiss, aku bagi je. (Kiss dalam text je kay -.-') 

      Aku pandang lama lama bila dia sent 'Hehehehe.. Thanks dinda..' Time tu aku cuma mampu tersenyum. Tersenyum bila ingat segala gelagat dia yg macam budak kecik yg perlu dimanja selalu. Sambil dalam hati aku, aku tak sanggup kehilangan dia walaupun kadang kadang dia ni annoying, irritating. Aku tetap sayang dia.

      Dah lama dia tak ucap 'i love you' dekat aku. Sumpah aku taksangka yg dia akan balas 'love you 2 dinda..' lepas aku sent 'Loveyou :')' Memang airmata aku taknak stop. Terharu sangat sangat sangat sangat sangat! Aku rindu ayat tu. Aku cuma nak dia yg ucapkan ayat tu untuk aku. Huuuuhh ~ Penat jugak kan bercinta jarak jauh?

      Menahan rindu, kawal fikiran terhadap dia. Hm. Masa dia layan aku teruk dulu, member aku selalu cakap, dia dah ada orang lain la tu. Then aku macam, tak.. Aku tau dia still sayang aku. Seboleh boleh aku taknak berfikiran negative kat dia. Aku nak simpan hati dia. Simpan dalam peti besi bermangga juta juta. Then aku simpan dekat dalam hati. Biar takde siapa dapat rampas.

      Kalau aku diberikan peluang, aku nak dengar sendiri dia cakap 'Aku sayang kau dan aku nak jadikan kau aku punya yang sah tak lama je lagi sayang'. Just one last time. Boleh tak? :')

      Jijik doh bila jiwang pepagi buta nii --' K ah . Assalamualaikum :)

By : WL :*

No comments: