::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #000000; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FCDFFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Lima Haribulan -,-

*okay, baru ingat. Post sebelum ni saya ada mention pasal apa benda kuah kuning yang ada fucuk tu. KUAH LODEH namanya. Maaf atas kelembapan otak :3

Assalamualaikum.

      5 Ogos 2013. Harini la. Family buat OPS 2K (Kebersihan dan kekemasan). To be honest, saya pemalas. Bukan selalu. Ada la certain time. Kalau saya malas, memang malas tahap gaban. Gaban segaban gabannya sampaikan kadang kadang nak bukak mata pum malas. Tapi kalau dah rajin.. MasyaAllah. Semua benda saya bersihkan. Tapi tolong. Kalau saya tengah rajin, jangan ada sesiapa yang ganggu ketenangan kerajinan saya tu. Kalau ada yang ganggu jugak, memang in a split second akan bertukar jadi malas. Ihikk ^^


       Nak kata teruk tu takdela kan? Tapi boleh la duduk diri sama tinggi dengan lelaki. Wakakakaka xD (lawaaakk -,-) 


      Mood kita taksama setiap masa right? So, pagi tadi mood memang tak elok. Tidur kejap, bangun tengahari tadi, elok dah cuma mood malas pulak yang bertandang. Adehh --' Saya tak tau la nanti dapat suami macam mana. Entah entah yang spisis saya ni haa. Mintak dijauhkan ><


      HOMEWORK! Okay baru teringat.


  • BUAT FLYERS (BAHASA MELAYU)
  • PROJEK AKAUN
  • LITERATURE
  • MODUL
  • STATISTIK (MATH)
  • ADD MATH
  • BUKU LOG (BAHASA MELAYU) 
Banyak right? sebenarnya sikit je tapi dek sebabkan suka buat kerja bertangguh, ni la padah ehh. Padan muko den haa.

"Kepada sesiapa yang ingin volunteer untuk buatkan separuh dari kerja ni, sila berikan nama, tempat tinggal dan umur and di facebook/twitter saya. Sukarelawan diperlukan segera!! TQ."


===KUACI DAH MEROYAN!! :O===

No comments: