::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #000000; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FCDFFF; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Assalamualaikum :')

      Heyy . Saya nak bagitau yang saya jahat . Jahat sangat ! Sampai buatkan saya rasa yang saya taklayak untuk berdampingan dengan orang orang baik . Bila saya berdampingan dengan diorang, saya rasa bersalah dan saya mula malu dengan Allah . Saya selalu berdoa . Kalau saya mati, biarlah saya mati dalam keredhaan Allah . Janganlah mati dalam kemungkaran . Na'uzubillah . Ya Allah . Aku malu denganMu . Aku ni kotor . Sentiasa bermandikan dosa . Ya Allah, jangan biarkan hambaMu ini terbabas jauh dari landasan Mu ya Allah . 

       Banyak benda jahat yang korang tak tau pasal saya . Nak cerita, nanti diri sendiri teraib . Malu sangat . Saya takpandai nak ubah diri sendiri ke arah kebaikan . Saya perlukan seseorang . Seseorang yang boleh bimbing saya balik . Saya takut, saya tak sempat bertaubat masa mati . M.A.T.I. Takut bila dengar . tapi itulah yang makin hampir dengan saya . Izrail bakal menjemput saya pulang untuk menghadap Allah . Gerun X'( aku takut ya Allah . 

      Takbanyak yang saya nak mintak tolong dari awak yang baca ni . Tolong maafkan saya dan tolong doakan saya agar saya boleh berubah menjadi orang orang yang lebih baik . Jujur, saya memang taknak mati dalam masa terdekat ni walaupun saya tahu masa saya untuk hidup makin suntuk . Tapi kalau Allah dah panggil dan Izrail dah jemput, saya takmampu menidakkannya . Tolong saya ya ? Saya harap, kehidupan awak akan sentiasa dilimpahi rahmat Allah . Maafkan saya sebab menyusahkan awak :')

Sincerely, 
Kuaci :)

No comments: